Honda CR-Z ir jau sevi pierādījusi kā videi draudzīgu, bet tajā pašā laikā sportisku mašīnu. Honda kā kompānija, kas vienmēr cenšas uz labāko, 2013. gadā uzlabo Honda CR-Z un piedāvā kvalitatīvus uzlabojumus, koncentrējoties uz tās stilu un sniegumu.
Dizaina ziņā izcelta Honda CR-Z sportiskums ar jaunu priekšējā bampera dizainu, 17 collu lietajiem diskiem un divām jaunām drosmīgām krāsām- Aurora Violet violetā un Energetic Yellow dzeltenā.
1.5 litru benzīna motors piedāvā 121 zirgspēku pieaugumu jaudā, kamēr elektriskais motors tagad piedāvā litija jonu bateriju ar 20 zirgspēku (15 kW) pieaugumu kopā dodot 137 zirgspēku jaudu ar 116g/km CO2 izmešu daudzumu. Plus- kad baterija ir vairāk nekā 50% uzlādēta, jaunā Plus Sport (S+) sistēma var radīt līdz pat 10 sekunžu lielu uzrāvienu.
Honda CR-Z tagad piedāvā četras dažādas klase no kā izvēlēties- Sport, Sport-T, GT un GT-T.
Kopumā uzlabotā CR-Z piedāvā jaudīgu, sportisku automašīnu ar konkurētspējīgu un iespaidīgu degvielas patēriņa ekonomiju un zemu izmešu daudzumu.
Tāpat piepildīta ar dažādiem moderniem rīkiem, ir sevi jau pierādījusī un tirgū vēl joprojām konkurējošā Honda Accord. Tā var pati sevi vadīt, jā, tieši tā- tai ir sistēma, kura notur mašīnu starp baltajām ceļa līnijām, ja nu gadījumā pats esat iegājis ‘autopilotā’ un aizmirsis pievērst uzmanību mašīnas vadīšanai vai ja pēc nogurušas darba dienas esat aizmidzis pie stūres.
Mašīnas riepas mierīgi, taču stingri pielāgojas un novietojas tā, lai mašīna atrastos starp baltajām ceļa līnijām, un brīdina jūs ar signālu, ja vēl pēc 12 sekundēm neesat atguvis mašīnas kontroli.
Honda Accord ietver revolucionāri inteliģentu vadīšanas kontrol-sistēmu. Radars, kurš ir izvietots mašīnas priekšā, izstaro staru līdz mašīnai, kas brauc pa priekšu, un novērtē distanci starpā, un nobremzē, ja jūsu mašīna ir nokļuvusi pārāk tuvu priekšējai.
Honda Accord ir gudri izstrādāta un ir lieliska mašīna ģimenēm, jo tai ir liels salons, tā ir droša un ir viegli un ērti vadāma.